1. “Successful storytelling relies partly on ‘shareability’ factor for promotion.” spune Martin Trickey, Group Head of Digital la Warner Bros. Tot el mai vorbește despre niște factori ai storytelling-ului pe care ar trebui să punem accent: personajele și elementul de sharability.

2. 10 metode pentru crearea conținutului pe cât de frumos pe atât de valoros.

3. Care sunt efectele storytelling-ului asupra creierului uman?

Simbioza între presiune și empatie nu e doar la nivel emoțional – o poveste poate declanșa în creierul uman substanțe chimice care te pot determina să acționezi într-un anume fel.

Așadar, povestea devine un stimul la care noi reacționăm. Procesul descoperit de Gustav Freytag se numeste Arcul Dramatic și are la baza toate punctele cheie ale unei narațiuni, inclusiv decizia propriu-zisă. E chiar interesant!

4. Infograficul interactiv care prezintă cei mai buni storytelleri ai lumii – e o adevarată comoară!

5. Cum ar fi să poti călători în orașele unde ai visat, cu un audio ghid personalizat? Am descoperit cea mai faină aplicație pentru traveleri (rectific, idee – pentru că aplicația n-a apucat să se nască). Au inventat câțiva polonezi o aplicație care îți propune o poveste pentru fiecare punct în care ajungi pe harta și în plus te reunește cu o comunitate de storytelleri locali.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>