Storytelling
Storytelling – efecte, aplicații, infografice
23 March 2015
Video Storytelling - Nominalizările lunii
Video Storytelling – Nominalizările lunii
2 April 2015
Show all

Storytelling – aplicabilitate de la B2B la Mail Marketing

Storytelling - aplicabilitate de la B2B la Mail Marketing

Spunem povești încă înainte de Hristos. Visual storytelling am început să facem o dată cu desenele rupestre din peșterile în care trăiam.

Zilele trecute “amenințam” cu argumente puterea conținutului în marketing. Și, cum dovada tinde să vină o dată cu rezultatele, iar rezultatele vin însoțite o dată cu timpul, aștept să mi se confirme “€œteoriile practice”. Până la viitoare rapoarte, vă fac cunoștință cu noutățile peste care am dat în week-end.

1. De la conținut la return of investment

Pentru a obține ROI, content-ul de marketing trebuie să fie scalabil. Acum o să mă întrebați ce înseamnă “€œscalabilitatea” în conținut? Pare intuitiv și ține de elemente cum ar fi: co-authorship, conținut strategic, re-calibrarea calendarelor editoriale, automatizarea topic discovery, etc. Noile tehnologii ajută brandurile să livreze conținut personalizat de tipul “conținut potrivit pentru omul potrivit, la locul potrivit, la timpul potrivit”.

“€œLast year, the mission was to produce a ton of content and see what performs” spune Scott Trepanier, PR Senior Manager la Columbia Sportswear.

2. B2B – Generarea lead-urilor

Am dat peste 12 sfaturi recomandate pentru a transforma generația B2B de plumb, prin conținut de calitate și povestiri. Ideile pe care le consider prețioase:

– toată echipa poate veni cu povești în calendarul editorial; ba mai mult, e chiar indicat să folosești toate insight-urile

–  dacă trebuie să scrii conținut tehnic, scrie-l! Însă un content writer/ copywriter bun va găsi întotdeauna o modalitate de a transforma într-o poveste

– folosește content curation nu doar în teorie. S-ar putea să fie exact ceea ce ai nevoie pentru conținut relevant și creativ în același timp

– guest bloggeri & guest post – și dacă te oferi să le și plătești conținutul, vei avea parte de surprize plăcute – GA-RAN-TAT!

– cine citește povești? Audiența ta și motoarele de căutare. E bine să nu uiți asta.

3. Storytelling în email marketing?

Unul dintre topic-urile care mă pasionează în ultima jumătate de an este e-mail marketing-ul (strict din punct de vedere al conținutului, să fiu clară până la capăt). Majoritatea celor care lucrează în marketing sunt storytelleri ca și structură. Sunt oameni care știu cum să construiască o intrigă, care știu să pulseze într-un climax, care știu efectele unei pauze bine gândite.

3 micro-strategii pentru e-mail marketing care mi-au atras atenția sunt: au ca nucleu ori seriile de multi-mesaje, campaniile cross – chanel și stream-urile dedicate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>