Splendori in Bucuresti
La pas prin București
9 August 2015
Cotroceni - Bucuresti - georgiana ciofoaia
La pas prin București – partea a 2a
16 August 2015
Show all

#Storytelling – Poveștile sunt poduri între mințile și experiențele oamenilor

Storytelling

What’s the shortest distance between two humans? A story.

1. Johnson & Johnson se îndreaptă către China

Johnson & Johnson este una dintre brandurile internaționale cu sediul în China, unde este cunoscut sub numele de Qiang Sheng – un echivalent fonetic al numelui brandului, care se traduce că însemnând “€œputere” și “€œviață”. A înființat primul sau joint-venture în 1985, în timpul boom-ul de publicitate TV din țara. Mai recent, pe fondul boom-ul de marketing online din China, compania abordează încet, încet și domeniul digital.

 

2. Despre cum este storytelling-ul o artă

Poveștile conectează, asta este clar. Poveștile bune sunt un soi de poduri între mințile și experiențele oamenilor. Și sigur o să vreți să citiți un material semnat de vicepreședintele executiv al departamentului de strategie digitală de la Leo Burnett.

 

3. Secretele celor de la Stillmotion

Nu știu dacă îi cunoașteți pe cei de la Stillmotion – premiați și răspremiați, cu o filosofie de-a dreptul îndrăgostibilă. Ei cred că poveștile se bazează pe 4 P – People, Places, Plot, și Purpose. Au un blog de care nu mă mai satur și niște video-uri care nu încetează să mă surprindă. Iar de data asta s-au întrecut pe ei înșiși într-o prezentare senzațională a procesului de storytelling în echipa lor.

Arnold Schwarzenegger Comparethemarket

4. Comparethemarket – Poveste cu buzz

Una dintre cele mai simpatice campanii pe care le-am admirat în ultima vreme , cu peste 9 milioane de vizitatori unici, 5.15 milioane vizualizări ale video-urilor de campanie și 90% vizualizări pe dispozitive mobile.

 

5. Topul finaliștilor pentru Content Marketing Awards 2015

Și chiar dacă știți de campania celor de la Quiznos’ Toasty, tot merită să revedeți parodiile “House of Thrones”.

6. Cum devenim storytelleri mai buni?

E întrebarea cu cele mai faine răspunsuri pe care o urmăresc pe Quora anul acesta. De la explicații teoretice, până la nuanțe contextuale, pe toate le explică oameni din industrie. Un răspuns însă mi-a plăcut în mod special: Good stories help people see what’s happening. Great stories help them feel it happening.Quora Response

Astea sunt noutățile pe care le consider relevante. Dar sunt deschisă la sugestii și propuneri! Mă’nclin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>