Ideea. Luminiţa aia colorată, cu inflexiuni creţe pe care o avem din când în când. Unii dintre noi mai des, alţii în nuanţe, alţii cu reflexii sclipitoare. Însă nu e suficientă flacăra, dacă nu avem un suport pe care să o ajutăm să ardă. Aşa e şi cu ideile. Sunt ca nişte flăcări cărora le trebuie oxigen. În cazul de faţă, idei care au nevoie de resurse.

Iniţiative pentru tinerii din industriile creative

Sunt? Prea puţine. Însă, una a răsărit cu siguranţă frumos de tot! Asociația Industrii Creative şi Coriolan s-au gândit să le ofere tinerilor cu potenţial creativ, cu idei suspendate, ceva oxigen şi suport pentru start-up-uri în domenii diverse, dar creative.

Ce trebuie să faci?

E foarte simplu! Ai o idee, te alături într-o echipă de 4-5 tineri ca şi tine, organizezi o sesiune de brainstorming, completezi formularul de înscriere şi dacă ideea voastră a fost aleasă, în perioada 9–12 mai 2012 va trebui să participi împreună cu echipa ta la workshop-urile coordonate de mentori şi să ajungeţi împreună de la idee la un produs de succes.

Pe 13 mai, împreună cu echipa ta, vei prezenta ideea de produs în fața unui juriu format din oameni de afaceri, care vor oferi un feedback argumentat muncii voastre.

De la cine înveţi?

De la cei mai buni! Garantez, în parte pentru fiecare dintre ei, de la modul de expunere până la evaluarea rezultatelor. Mentorii sunt în primul rând oameni extraordinari, în al doilea rând profesionişti de la care trebuie “smulse” informaţii cu cât mai multe întrebari. Aşadar, în ordinea numerelor de pe şepci:

  • Marius Ursache, Director Creaţie în cadrul agenţiei Grapefruit îţi va povesti despre Inovaţie şi dezvoltare de produs (Understanding Value), pe 9 mai 2012
  • Andrei Roșca, General Manager al agenţiei Spada îţi va dezvălui amanunte despre Implementarea ideii de produs (Creating Value), pe 10 mai 2012
  • Cristian Manafu, Senior Consultant la The Connector & Partners te va învăţa despre Comunicare şi branding (Communicating Value), pe 11 mai 2012
  • Emanuel Martoncă, Director de Marketing al companiei Coriolan îţi va arata toate secretele legate de Vânzări şi aspecte financiare (Capturing Value), pe 12 mai 2012

Înainte de a te înscrie, este important să citești cu atenție regulamentul de participare. Fiecare etapă din acest proiect se potrivește ca piesele dintr-un puzzle, astfel încât echipele obţin la final produse dintre cele mai ingenioase. Din acest motiv, participarea la tot proiectul este mai mult decât necesară.
Principalele etape ale proiectului sunt:

  1. Lansarea și înscrierea online a ideilor    26 martie–15 aprilie 2012
  2. Jurizare și alegerea a cinci idei de produse cu potențial  16–25 aprilie 2012
  3. Consolidarea sau formarea echipelor de creativi pentru cele cinci idei 26 aprilie–8 mai 2012
  4. Susținerea workshopurilor (Understanding, Creating, Communicating & Capturing Value) 9–12 mai 2012
  5. Prezentarea produselor în fața juriului format din reprezentați ai mediului de afaceri local. 13 mai 2012

Mai multe amănunte, afli aici.

Eu îţi urez mult succes, curaj şi o grămadă de idei pe care să le jonglezi cu graţie!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>